2012. április 2., hétfő

Tenkes Maraton (2012-03-31)

Tenkes Maraton



2012-03-31 Tenkes

Vártuk már nagyon a Tenkest. Én 2010-ben voltam először a 30-on, az első teljesítmény túrám volt egy olyan csapattal ami már feloszlott költözés miatt. Jelenlegi csapatunk egy része tavaly nélkülem vágott neki más elfoglaltságai miatt és ők is jól érezték magukat. Idén már sikerült a teljes csapatnak együtt teljesíteni a távot - kivéve a diákok legszorgalmasabbját, Zolit.
Hihetetlen módon az indulás terv szerűen történt, sőt a megcélzott 9 órás start időpontot sikerült 10 perccel előrébb hozni. A túrázók annyian voltak, hogy a templomkertben kellett már parkolni és egy idő után már az is betelt. Ha jól hallottam kb. 800 résztvevő volt. Az időjárás is nekünk kedvezett, remek kirándulós idő volt, mondhatni túl is öltöztünk.
A szintidő 7 óra volt, amin először meg is lepődtem, szintemelkedésnek is "csak" 700 méter volt megadva. Persze azzal nem számoltam, hogy ebből a felét egyszerre kell megtenni fölfelé és igen, van a mecseki Sas-fészek elérésénél meredekebb is. Aggódtak is értem a többiek, mikor végre a tetőre értem a máriagyűdi "hegyen". Ez volt a túra legnehezebb része.
Az sem segített, hogy előtte a Máriagyűdi templom árnyékában az ellenőrzőponton kedves túratársaim felköszöntöttek születésnapom alkalmából és maximális tisztelet Haroldnak, aki a tortámon kívül, az annak hűtéséré szolgáló jégakkukkal nehezítette hátizsákját és persze a többieknek is köszönöm a figyelmességüket.
Körülbelül egy órával ez után Bori nem bírta tovább a szuttyogásunkat és szem Iunoval együtt eltűntek a szemünk elől, de mi is jó időt futottunk és az általam támasztott elvárásokat is sikerült teljesíteni, azaz 5 órán belül teljesítettük a távot. Hivatalosan 5 óra 15-20 perc, de Máriagyűdön több időt töltöttünk.
Oklevelet nem, de kitűzőt kaptunk, Bori és Péter a Tenkes 1x, a többiek már a Tenkes 2x kitűzőt szerezhette meg.
Dokumentáció terén nem voltam túl aktív, de remélem a Haroldnak sikerült nagyszerű pillanatokat megörökítenie és hamarosan megosztja velünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése